Friday, March 6, 2009

St. Augustine

 この日を楽しみにしてました。以前より家族ぐるみでのおつきあいがある彼らのウェディングでした。
I love this flower shower shot a lot. What a lovely couple...

初めてのカトリックスタイル(Catholic)の挙式でした。1時間を超えるお式でしたが何もかもがとても新鮮でした。途中で涙が.…
I always enjoy attending catholic style ceremony, always heart warming.

お式の時のキスってこんな風になかなかできないですよね…でもかっこよくやっちゃう彼なんです。
Nice Kiss!!

 新郎新婦の入場です!
The fun is about to start...

 いやぁ〜、楽しい夜でした。
Best wishes for your new life together, Zac & Krystle!!

No comments: