Thursday, April 8, 2010

Chris Botti - Concert in Honolulu



Simply Amazing!!! After all these years of listening his CDs, he is finally here in HONOLULU to have a concert!!
We are such a big fun of his. Brilliant and so charming....Chris Botti.
ずっと心待ちにしていた彼のコンサート。やっとホノルルまで来てくれました(笑)才能豊かなミュージシャンたちとのコラボでした。見ていて鳥肌がたちました…ステージで演奏するクリス、とっても魅力的でした。音楽のできる男の人って本当にカッコイイ。

No comments: