Friday, April 24, 2009

Fire with "Heart"

I was fortunate enough to capture the moment of the fireworks as it looks like the shape of heart. I didn't even realized till I check the images later. I amazed myself!!
グッドタイミング! ♡型の花火が…やった〜。
撮ったジョージもびっくりというか喜んでました。

 スピード感あふれてますよね。
実際、すごい勢いで走りながら撮影をしてました!

 彼女の表情がまたいいんです…

 雨が心配されましたが、こんなきれいなサンセットに恵まれました。

ちょうどヨットが沖から戻ってきて…
来月の結婚式がますます楽しみです!!

1 comment: